0
Winkelwagen
Er zijn geen artikelen in uw winkelwagen

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of de dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Wij vragen je vriendelijk de klacht naar ons te mailen of telefonisch contact met ons op te nemen.

Onze gegevens:
Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoonnummer: 078 610 01 11

Wij zullen de klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.